Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Divattrend Trendi Divat

Hiszünk benne, hogy mindenkinek járnak a lélekemelő pillanatok

A huszadik század első női szépségideálja

2022. november 17. 18:40 - RottenBiller

Mit kell tudni a Gibson lányról, aki a veszedelmes és okos új nő volt?

love_in_a_garden_gibson.jpg

 

A huszadik század első szépségideálja volt a Gibson lány. A korai Edward-kortól kezdődően egészen az első világháborúig ezt a megjelenést utánozták az amerikai nők és az ő hatásukra a világ számos más nemzetének nő tagjai is.

 

A Gibson lány több volt, mint egy szépségideál, hiszen egy sajátos szellemiséget és világnézetet is képviselt. Az amerikai Life magazinban jelent meg a századfordulón illusztrációk formájában. Az alkotó szerint amerikai lányok ezreinek összegyúrásából keletkeztek a rajzok.

 

„Elmondom, hogyan kaptam meg azt, amit ti Gibson lánynak neveztek: láttam őt az utcákon, láttam őt a színházakban, láttam őt a templomokban. Láttam őt mindenhol mindent csinálni. Láttam az Ötödik sugárúton tétlenkedni, és az üzletek pultjai mögött dolgozni… Nem mondanám, hogy én alkottam meg ezt a típust: a nemzet alkotta meg.” - nyilatkozta az alkotó. 

 

A századfordulón élő emancipált nő, aki fűzőt és bouffant stílusú frizurát visel, miközben a kezében egy napernyőt tart a fejében pedig forradalmi gondolatokat forgat. A Gibson lány nem más, mint a veszedelmes és okos új nő, aki a férfiaktól tanulni akart, függetlenül élt, dolgozott és harcolt a saját politikai szavazójogáért.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hogyan találd meg a saját stílusodat?

 

 

 

 

 

 

 

Trendi divat a fekete szövetkabát 2022 telén! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hogyan építsd fel a saját kapszula gardróbodat?  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Borítókép: By Charles Dana Gibson - Reproduced from an original print included in a set of the artist's work, Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=20252297

 

 

Ha tetszett és szeretnél még olvasni minket, iratkozz fel a Google News csatornánkra, hogy ne maradj le az újdonságokról és kedveld Facebook oldalunkat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://divattrend-trendi-divat.blog.hu/api/trackback/id/tr5717981444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása