Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Divattrend Trendi Divat

Hiszünk benne, hogy mindenkinek járnak a lélekemelő pillanatok

Fenntartható divattrendek 2023-ban

2022. november 28. 15:12 - RottenBiller

A fenntartható divat hívei nem tolerálják, hogy a csúcsvezetők multimilliárdosok legyenek, akik rabszolgákat tartanak

sustainable-2023.jpg

 

 

Végre véget értek azok az idők, amikor a reklám határozta meg a stílust. Az elmúlt évizedekben az internet megjelenése elképesztő mennyiségű kommunikációt zúdított a mindennapok emberére. A korábban rejtett dolgok, mint például a divatipar környezetszennyező hatásai napvilágra kerültek. 

Nem csak arról szerzett tudomást a mindennapi fogyasztó, hogy a divatipar elképesztő mennyiségű szemetet termel, de arról is, hogy ez a szennyezés rendkívüli ártalmakkal bír. A különböző vegyianyagok, használata semmiféle előnyt nem nyújt a felhasználók számára. 

Csak azt a célt szolgálja, hogy az iparág csúcsvezetői hatalmas, elképzelhetetlen gazdagságra tegyenek szert. Tekintettel arra, hogy semmilyen jó célt nem szolgál és arra, hogy rendkívül szennyező a bolygó számára egyre több fogyasztó tartja nem kívánatos termékeknek azokat, amelyek iylen alapanyagból készülnek. 

A fenntartható divat nem csak a környezetszennyezéssel száll szembe. Azt is rendkívül igazságtalannak tartja, hogy ha egy-egy ruhadrabot emberhez nem méltó foglalkoztatási körülmények között készítettek el. A munkások alulfizetése elképesztő egyenlőtlenséget teremt. 

A fenntartható divat hívei nem tolerálják, hogy a csúcsvezetők multimilliárdosok legyenek, miközben a munkások fizetése azt sem teszi lehetővé, hogy alapszükségleteiket kielégítsék. Ez nem más mint modernkori kizsálmányolás. A kiskereskedők és a nagyvállalatok reagálnak a változó fogyasztói magatartásra. A fenntarthatóság kiemelt prioritássá vált a fogyasztók számára. A környezetbarát termékek iránti kereslet nőtt.

 A fogyasztók elvárják, hogy azok a márkák, amelyek termékeit megvásárolják, törekedjenek az éghajlatváltozás hatásainak csökkentésére. 2023-ban a fenntarthatósági trendek túlmutatnak a környezetbarát elvárásokon. Ennek része a munkakörülmények és a munkavállalói jólét javítása is.

 

Átláthatóság

 

sustainable-green-nature.jpg

 

Az ügyféltudatosság megváltozott. A fogyasztók tudni akarják a legfontosabb információkat a megvásárolt termékről. Milyen nyersanyagokat használnak. Mennyire környezetbarát. És mennyire környezetbarát a nyersanyag feldolgozása.

 

Hogyan dolgozzák fel? A munkavállalók tisztességes bért kapnak? Igaz ez a beszállítókra és az alvállalkozókra? E kérdések megválaszolásához a vállalatoknak átláthatóbbá kell válniuk.

 

A nyersanyagok és a munkakörülmények mellett az állatjólét kérdése is fontos lesz.

 

A szénlábnyom csökkentése

 

sustainable-green.jpg

Az online megrendelések száma nőtt a járvány idején. Ez a szállító járművek szén-dioxid-kibocsátásának növekedéséhez vezetett. Az iparági vezetők reflektálnak. Úgy döntöttek, hogy zöld közlekedési rendszereket kell létrehozni.

 

2023-ban az egyik legfontosabb fenntarthatósági trend a zöld közlekedési rendszerek lesznek. A márkák zöldre váltanak, és elektromos járművekre és kerékpárokra váltanak.

 

Körforgásos gazdaság

 

sustainable-nature.jpg

Sok hulladék keletkezik a kereskedelemben. A csomagolási hulladék minden idők legmagasabb szintjén van. 2023-ban az egyik legfontosabb fenntarthatósági trend a hulladékcsökkentés lesz.

 

A hulladék csökkentésének nagyszerű módja a körforgásos gazdaság. Ez a fajta gondolkodás a meglévő anyagok és termékek újrafelhasználására és újrahasznosítására összpontosít.

 

Tiszta munkahelyek

 

A márkák elemzik munkahelyeiket. A LEED egy világszerte elismert, harmadik féltől származó referenciaérték. Ez a Leadership in Energy and Environmental Design rövidítése.

 

Sok kiskereskedő egyre nagyobb hangsúlyt fektet a munkahelyi egészségvédelemre és biztonságra. A sokszínűség, a méltányosság és a befogadás fontos értékek, és számos kezdeményezés kapcsolódik hozzájuk.

 

Etikus ellátási lánc

 

Az ellátási láncban részt vevő vállalkozások üzleti tevékenységének megváltoztatása a 2023-as fenntarthatósági trendek alapvető szempontja. A márkák és a vállalatok lépéseket tesznek annak biztosítására, hogy beszállítóik és partnereik mind betartsák a környezetvédelemre, a beszerzésre és az alkalmazottak jólétére vonatkozó etikai normákat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://divattrend-trendi-divat.blog.hu/api/trackback/id/tr3017989588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása